تبلیغات
بهتر نبود با تک سرفه یی ! با خبرم می کردی از حضور غیر ؟! - تکنیک مانرو برای پرواز روح
 
بهتر نبود با تک سرفه یی ! با خبرم می کردی از حضور غیر ؟!
منمشتعلعشقطهیمچهکنم
درباره وبلاگ


منمشتعلعشقطهیمچهکنم

مدیر وبلاگ : شمشال صوفی
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
یکی از قویترین تکنیک ها برای پرواز روح تکنیک مانرو میباشد.این تکنیک شامل هفت گام میشود. برای انجام این تکنیک صبح زود یا عصر در اتاقی نیمه تاریک و ساکت در جهت شمال جنوب دراز کشیده و مراحله تکنیک را طی کنید.

به نقل از سامادهی 
یکی از قویترین تکنیک ها برای پرواز روح تکنیک مانرو میباشد.این تکنیک شامل هفت گام میشود. برای انجام این تکنیک صبح زود یا عصر در اتاقی نیمه تاریک و ساکت در جهت شمال جنوب دراز کشیده و مراحله تکنیک را طی کنید.

گام اول: بدنتان را ریلکس کنید. بر طبق تکنیک مانرو توانایی ریلکس کردن اولین پیشنیاز پرواز روح است. می توان گفت اولین قدم برای پرواز روح میباشد و شامل ریلکس روحی و جسمی میشود.
مانرو روش خاصی برای ریلکس کردن پیشنهاد نداده است اما ریلکسیشن تدریجی و پیش رونده ماهیچه ها همراه با انجام تنفس عمیق دم1˓بازدم 2˓دم3˓......تا حدود 50یا 100 بار به عنوان تکنیک های کاربردی شناخته شده اند.
(برای ریلکس کردن اول قسمتی از بدن را که میخواهید ریلکس کنید منقبض کرده و سپس ماهیچه ها را رها کنید. همراه تنفس تصور کنید ماهیچه ها رها میشوند و عمق ریلکس شما هر لحظه بیشتر و بیشتر میشود
به عنوان روشی دیگر میتوانید امواجی را که برای ریلکس شدن و خلسه عمیق هستند از سایت زیر که استاد همتی معرفی کرده اند دانلود کنید.
www.iso-tones.com 

برای شروع کار می توانید به یکی از امواج Deep meditation یا relax گوش دهید.
گام دوم:وارد مرحله مرز بین خواب و بیداری شوید.این مرحله با نام هیپ نگاجیک یا مرز بین خواب وبیداری شناخته شده است. باز هم مانرو روش خاصی برای رسیدن به این مرحله ارائه نکرده است.
یک راه این است که وقتی دراز کشیده اید دستتان را از بازو بلند کنید تادستتان از تختخواب یا زمین بالاتر قرار گیرد. موقعی که شما دارید به خواب می روید دست شما می افتد وشما دوباره بیدار میشوید با تمرین میتوانید بدون استفاده از بازویتان وارد مرحله بین خواب و بیداری شوید.
یک روش دیگر این است که بروی یک موضوع خاص تمرکز کنید موقعی که تصاویر دیگری وارد ذهنتان شدند شما وارد مرحله بین خواب وبیداری شده اید.
بدون مقاومت این تصاویر را نگاه کنید.در عین حال به شما کمک میکند در مرز بین خواب و بیداری آگاه بمانید مانرو این موقعیت را موقعیت A مینامد.
(در توضیح دقیق تر این روش میتوان گفت در حالی که دراز کشیده اید و در حال به خواب رفتن هستید به یک تصویر دلخواه فکر کنید. سعی کنید تصویری انتخاب کنید که واقعا دلخواه شما است. یعنی به اندازه کافی به آن علاقه داشته باشید. برای مثال تصویر شخصی که به او علاقه دارید تصویر یک مکان دلخواه....یا میتوانید خود را در یک خیابان پهن و دراز تصور کنید.هرچه به طرف جلو میروید خیابان باریکتر و باریکتر میشود. و در آن هنگام که به جلو حرکت میکنید هوا هم تاریک تر و تاریک تر میشود.اگر بر تصاویر انتخاب شده تمرکز کنید زمانی میرسد که تصاویر دیگری در ذهنتان مثل فیلم سینمایی شکل میگیرد. این زمان مرز بین خواب و بیداری هست و به گفته مانرو شما در موقعیت A قرار دارید.)
گام سوم:عمیق تر وارد این مرحله شوید. ذهنتان را از هر فکری خالی کنید به تاریکی پشت پلک چشمهایتان نگاه کنید.در این مرحله شما ممکن است الگوی نورهای درخشان وزیبا ببینید. اینها علامت خاصی نیستند. اینها بسادگی میتوانند برون ریزیهای عصبی باشند. وقتی الگوهای نور ناپدید شدند به موقعیتی وارد میشوید که مانرو آنرا موقعیت B می نامد. از اینجا به بعد شما باید وارد مرحله عمیق تری از ریلکسیشن بشوید که مانرو آن را موقعیت C مینامد. موقعیتی از ریلکسیشن که شما همه آگاهیتان به جسمتان و بدنتان را از دست میدهید. شما باید هر منبعی که باعث تحریک افکارتان میشود از خود دور کنید.
ایده آل ترین موقعیت برای پرواز روح موقعیت D میباشد. برای رسیدن به موقعیت D مانرو پیشنهاد میدهد که این تمرین را در صبح زود درست بعد از برخواستن از خواب یا پس از یک چرت کوتاه انجام دهید.
گام چهارم:وارد حالت ارتعاش شوید این مهمترین قسمت و همچنین مبهم ترین قسمت تکنیک است. بسیاری از پرواز روح کنندگان این مرحله را آغاز پرواز روح میدانند.
این مرحله میتواند بصورت یک حس خارش یا لرزش ملایم یا مثل شوک الکتریکی در سرتاسر بدن حس شود. علت این موضوع هنوز مثل یک راز باقی مانده است. ممکن است به خاطر این امر باشد که روح دارد سعی میکند از بدن فیزیکی خارج شود.
برای وارد شدن به مرحله ارتعاش مانرو دستورالعمل های زیر را ارائه میدهد
  • کلیه زینت آلات یا هرچیزی که پوستتان را لمس میکند از خود دور کنید .
  • اتاق را تاریک کنید نباید از پشت پلک چشمانتان نوری ببینید . اما نباید اتاق را هم کاملا تاریک کنید.
  • دراز بکشید بدنتان باید در جهت محور شمال –جنوب باشد سرتان باید به جهت شمال مغناطیسی باشد.
  • کل لباسهایتان را در آورید اما پوششی به تن داشته باشید که شمارا مقداری گرم کند تا جائیکه احساس راحتی کنید.
  • مطمئن باشید در زمان و مکانی هستید که مطلقا هیچ صدایی باعث آشفتگی شما نمیشود.
  • وارد موقعیت ریلکسیشن شوید
  • این جمله را 5بار پیش خودتان تکرار کنید :من کل رویدادهای این جلسه را که میتواند برایم سودمند باشد بخاطر میآورم
  • یک نقطه حدودا 30 سانتی متری پیشانیتان انتخاب کنید.سپس این نقطه خیالی را به حدود 2 متری پیشانیتان انتقال دهید. سپس نقطه را 90 درجه بچرخانید و یک خط موازی با بدنتان بصورت ذهنی از بالای سرتان رسم کنید
به این خط تمرکز کنید.و ارتعاش بدنتان را تا این خط بالا ببرید و سپس به سمت بدنتان برگردانید
اگر نتوانستید در خودتان ارتعاش ایجاد کنید . باید ارتباط با بدن خودتان را بهبود بخشید
(با بدن خودتان ارتباط برقرار کنید)

گام پنجم:یاد بگیرید مرحله ارتعاش را کنترل کنید. تمرین کنید تا بر آن کنترل پیدا کنید.بصورت ذهنی ارتعاش را وارد سرتان کنید و از آنجا تا نوک انگشتان پا پایین ببرید.
ارتعاش را بصورت موج در سر تا سر بدنتان منتشر کنید و این موج را از سر تا پاها تولید کنید.
برای تولید این امواج بر روی ارتعاش تمرکز کنید. و بصورت ذهنی امواج را به داخل سرتان وارد کنید و از آنجا به سر تا سر بدنتان راهنمایی کنید.
این مرحله را تا زمانی که بتوانید با اراده خودتان این امواج را تولید کنید ادامه دهید.
زمانی که شما توانستید بر مرحله ارتعاش کنترل پیدا کنید شما آماده اید تا از بدنتان جدا شوید.
گام ششم:باخارج شدن بصورت جزئی از بدن شروع کنید.˓کلید این مرحله کنترل ذهن است.
ذهنتان را بصورت کامل و مصمم بر این موضوع تمرکز دهید که میخواهید از بدنتان جدا شوید. اجازه ندهید فکرتان سرگردان شود.فکر سرگردان باعث میشود شما کنترلتان را بر این مرحله از دست بدهید.شما در این زمان وارد مرحله ارتعاش شده اید.شما با بکار گیری پا یا دست بدن دومتان (بدن آگاهیتان یا بدن روحیتان) قادر خواهید بود یک کاشف روحی بشوید
مانرو پیشنهاد میدهد یکی از اعضای بدن دومتان را دراز کنید تا به جسمی آشنا مثل دیوار کنار تختخوابتان برخورد کند.بعد عضوتان را از میان آن جسم عبور دهید. سپس عضوتان را برگردانید و با بدن فیزیکیتان منطبق کنید.
میزان ارتعاش را کم کنید و سپس تجربه تان را بپایان برسانید.
این تمرین میتواند شما را برای یک جدا شدن کامل آماده کند.

گام هفتم: روحتان را از بدنتان جدا کنید. مانرو دو روش را برای این امر پیشنهاد میدهد. روش اول اینست که از بدنتان جدا شده و به سمت بالا بروید برای اینکار وارد مرحله ارتعاش شوید و پیش خودتان تصور کنید که دارید سبکتر و سبکتر میشوید. تصور کنید چه لذت بخش است که دارید به طرف بالا شناور میشوید.بطور کامل بر این فکر متمرکز شوید و اجازه ندهید هیچ فکر نامربوطی آن را قطع کند.و پرواز روح بصورت طبیعی در این لحظه اتفاق می افتد.
یک روش دیگر روش غلطیدن هست وقتی وارد مرحله ارتعاش شدید مثل زمانی که در تختخوابتان غلط میزنید سعی کنید با بدن روحیتان غلط بزنید و نباید بدن فیزیکیتان غلط بخورد.
سعی کنید بدن روحیتان را با غلط خوردن از بدن فیزیکیتان جدا کنید.
در این زمان شما پرواز روح میکنید اما خودتان را در کنار بدن فیزیکیتان میبینید
تصور کنید دارید به سمت بالا شناور میشوید. و شما باید خودتان را بالای بدن فیزیکیتان شناور ببینید. 



نوع مطلب : مدیتیشن، مطالب خواندنی، مباحث علوم غریبه، 
برچسب ها : پرواز روح، astral projection، روش مانرو، 7 گام تا برون فکنی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 29 خرداد 1392
شمشال صوفی
سه شنبه 28 شهریور 1396 05:13 ق.ظ
I delight in, result in I discovered just what I was having a look for.
You have ended my four day lengthy hunt!
God Bless you man. Have a nice day. Bye
یکشنبه 18 تیر 1396 04:08 ق.ظ
Loving the info on this site, you have done outstanding job on the content.
یکشنبه 4 تیر 1396 10:56 ب.ظ
core از خود نوشتن در حالی که صدایی دلنشین در آیا واقعا نشستن خوب
با من پس از برخی از زمان. جایی
درون جملات شما در واقع موفق به من مؤمن متاسفانه فقط برای کوتاه در حالی
که. من این مشکل خود را با جهش در منطق
و یک خواهد را خوب به پر کسانی که معافیت.
در صورتی که شما در واقع که می توانید انجام من خواهد
بدون شک بود در گم.
جمعه 22 اردیبهشت 1396 06:39 ق.ظ
This blog was... how do you say it? Relevant!!
Finally I've found something which helped me.

Thank you!
شنبه 19 فروردین 1396 11:03 ب.ظ
These are really impressive ideas in about blogging.
You have touched some nice points here. Any way keep
up wrinting.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر